FAQ |
Kalender |
2011-02-23, 11:06 | #31 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Bara minuter sedan ringde .SE mig och berättade om att dom sett min post ang. synlig persondata i bild. Dom skall nu göra om / klippa om filmen så det blir korrekt - vilket det inte är just nu.
En trevlig tjej (kommunikationsansvarig?) berättade att det givetvis inte var korrekt och skulle lösas idag. Hon vädjade ödjmjukt att jag tog bort posten, vilket jag även gjorde Frågan är väl dock - finns det kanske nåt mer ultimat sätt sånt här kan undvikas eller i värsta fall - rapporteras på? Var ju trots allt ~2 veckor sen Internet Sweden läste inlägget. Nåja, nu kanske jag svammlar bara... återvänder till viloläge, tar hårt kroppen att jobba natt Godnatt! Senast redigerad av Jine den 2011-02-23 klockan 11:16 |
|||
Svara med citat |
2011-02-24, 15:45 | #32 | |||
|
||||
Flitig postare
|
[email protected] borde väl funka, tror inte de har nån [email protected] även om de säkert kör nån slags catch-all
|
|||
Svara med citat |
2011-02-26, 16:52 | #33 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
@Jine - Ehh, Du menar som att du kunde kontaktat .SE om det istället för att posta det på wn? Personligen anser jag att detta är "hårklyveri", givetvis är det inte bra, men den som kikar på den mesta nyhetsrapporteringen och motsvarande filmer ..eller för den delen Google Streetview mm så finns brister i anonymisering av personuppgifter. Senast redigerad av Internet Sweden den 2011-02-26 klockan 16:55 |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|