FAQ |
Kalender |
2011-04-04, 13:02 | #1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Jag håller just nu på att förhandla fram ett avtal för ett testprojekt gällande licensiering av musik. Finns det någonstans man kan få rådgivning angående detta? Typ att de läser genom avtalet och kommer med lite kommentarer och åsikter. Det är ett kort avtal. Kanske t.o.m. någon som erbjuder kostnadsfri rådgivning? //Linus |
||
Svara med citat |
2011-04-04, 14:34 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kontakta Coompanion och fråga.
De har bra juridisk kompetens och jag har för mig att de kan erbjuda enklare rådgivning gratis. Tror i alla fall inte det skulle bli så dyrt. Spelar det någon roll om du får rådgivningen på ett personligt möte eller via telefon/mail? Var finns du om du vill ha personligt möte? |
|||
Svara med citat |
2011-04-12, 23:07 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack för svaret!
Ska kolla med Coompanion. Det spelar inte så stor roll egentligen om det är personligt möte eller inte skulle jag tro. Kanske är lättare att förklara läget om man ses vid ett möte men det känns inte jätteviktigt. Jag finns i Göteborg i alla fall. //Linus |
||
Svara med citat |
2011-04-18, 14:10 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Om det har stor kreativ höjd så skulle jag prata med Roger Wallis (eller Willis?), som var ordf i SKAP tidigare, och som har intressanta idéer och stor kompetens inom musik/juridik.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|