FAQ |
Kalender |
2011-05-17, 15:36 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Vi kommer närvara på ett event i Hyde Park, London där 2000-4000 svenskar samlas varje år för att fira midsommar. Vi kommer vara runt 30 personer som kommer ge bort goodiebags, mat och dryck. För att klara av detta tar vi hjälp av sponsorer. Vi behöver ett fåtal till för att fylla upp det behov som finns. För att snabbt säga vad det ger er att sponsra oss: - Logotyp och länk från vår webbsida(45 000 unika besökare i månaden). Både på startsidan, i forumet och i minst en artikel. - Logotyp och länk från vårt nyhetsbrev där vi tackar alla sponsorer, 1 eller 2 utskick till över 16 000 mottagare. - Logotyp på vår jättestora rollup där vi plåtar människor. - Synlighet via alla våra bilder som syns på vår webbplats, finest.se och msn.se Som ni säkert märkt så har jag inte angivit webbadressen eftersom det är känsligt med egenreklam här. Tar gärna emot PM eller E-post av de som undrar mer. Har ni kanske någon partner eller kund som skulle vara intresserade är det mycket intressant. För er andra så hoppas jag att ni åker till London för att fira midsommar. Otrolig tillställning! Vänligen Jimmy |
||
Svara med citat |
2011-05-19, 01:52 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är alltså bara pengar ni söker som sponsring?
Vilka belopp är det, i runda slängar, ni behöver för att göra det där? |
|||
Svara med citat |
2011-05-19, 13:04 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
I huvudsak är det pengar. Vi behöver cirka 70 000 SEK + produkter till goodiebags. Som enskild sponsor är det 10 000 SEK som gäller.
Men har du en väldigt bra produkt du kan ge bort till de 500 goodiebags som delas ut så krävs det ingen ekonomisk ersättning för att få er logotyp och länk disponerad på samma sätt. Men vi har en stark image att tänka på så vi har redan tackat nej till en del produktsponsring. |
||
Svara med citat |
2011-05-19, 14:36 | #4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Så maximalt antal sponsorer är sju? Eller kan det bli fler? Iså fall hur många max?
2011-05-19, 17:53 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Maxtaket är 8 sponsorer. Vi vill kunna leverera så bra trafik och exponering som möjligt.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|