FAQ |
Kalender |
2011-08-30, 21:28 | #1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Är admin för två sidor som ligger på Surftown. Den ena är www.auktionistcentrum.se
Någon lyckades att ta sig in i rooten och plantera något skit. Hittade några filer som jag kastade, men det är fortfarande tydligen kvar något som stör och från Surftown får jag ingen hjälp. Det hela hände efter att de fått sin fatala översvämning och allt låg nere i veckor. De har en urusel service . Det går ju inte att jobba med ett webbhotell som är så ovillga att hjälpa till som Surftown. Nu måste jag flytta sidorna från surftown. Kommer att lägga dem på One.net. de är verkligen hjälpsamma. När jag vid ett tillfälle råkade ut för något liknande så letade de upp felaktiga filer. |
|||
Svara med citat |
2011-08-30, 21:30 | #2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är inte din CMS som är dåligt patchad? Om du nu blir angripen två gånger, menar jag..
|
||
Svara med citat |
2011-08-30, 21:37 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det är inte så att det är viss prisskillnad mellan Surftown och One.net (redirectar till http://www.windstreambusiness.com/) ?
|
|||
Svara med citat |
2011-08-30, 22:04 | #4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Det är inte webbhotellets uppgift att hjälpa till med mjukvara, om man nu inte har ett sådant avtal. I säkert 99% av fallen ligger problemet hos kunden.
2011-08-30, 22:26 | #5 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2011-08-30, 23:22 | #6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag skulle aldrig lägga eller rekommendera någon att lägga en sida hos One. Så mycket problem och trams jag haft med dem. |
|||
Svara med citat |
2011-09-01, 18:35 | #7 | |||
|
||||
Nykomling
|
Ursäkta, jag skrev fel. Jag använder one.com INTE one.net
|
|||
Svara med citat |
2011-09-01, 21:45 | #8 | |||
|
||||
|
Jätteintressant tråd om dina synpunkter om Surftown och one. Men snälla nån, vad hände med det proffessionella syftet med WN? Det här passar väl bättre i din personliga blogg eller nåt...
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|