FAQ |
Kalender |
2011-11-02, 16:19 | #1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
Jag har en webbshop som kör Opencart 1.5.1 och är intresserad av att ha Klarna faktura och konto i den. Har försökt att söka och fråga support via mail men inte fått svar. Har sett att den aktuella versionen bara stöder Opencart installationer under 1.5, men de skriver också att den "kan" fungera på andra... så kanske? Någon med erfarenhet? Vill inte gärna nedgradera heller... |
||
Svara med citat |
2011-11-02, 19:15 | #2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ringt och frågat dom? Oerhört trevlig support med bra hjälp! Annars kan du ju pröva, dom har test personnummer så du kan följa hela händelse förloppet.
|
||
Svara med citat |
2011-11-03, 01:17 | #3 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag sitter faktiskt och meckar i en opencart-butik med klarna just nu. Släng om alla helper-filer till library-filer.
Byt ut $this->load->helper mot $this->load->library. Följ errorloggen och laga felen allt eftersom. Adminpanelen är klar för min butik, och nu ska bara kundsidan fixas.
2011-11-03, 09:18 | #4 | |||
|
||||
Nykomling
|
Vi på Klarna släpper inom några dagar en ny version av vår modul för Opencart. Den kommer att stödja Opencart 1.5.1.1
Om du går till http://integration.klarna.com/en/modules/opencart så ser du när vi uppdaterat. Lycka till! |
|||
Svara med citat |
2011-11-03, 10:49 | #5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tack för era svar. Väntar nog just nu på en officiell version som ska komma snart enligt klarnafredrik
|
||
Svara med citat |
2011-11-04, 12:50 | #6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag hoppas verkligen att Er nysläppta modul stödjer v1.5.1.3 som är den senaste och innehåller en hel del ändringar i kärnan.
|
||
Svara med citat |
2011-11-15, 11:17 | #7 | |||
|
||||
Nykomling
|
||||
Svara med citat |
Svara |
|