FAQ |
Kalender |
2011-11-26, 20:49 | #1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sitter du på en unik idé som har med webben att göra? Halvdan eller bra? Kan du inte uppfylla den själv eller vill jobba tillsammans med någon?
Jag söker nu dig som har en unik idé som vill jobba tillsammans med mig ett tag framöver. Själv är jag student som går andra året på tekniska. Jag bemästrar följande saker: Webbutveckling Webbdesign Sökoptimering Revision Ej apptillverkning; iPhone & Android; Anledning: Har ej råd emd en iPhone men jag skulle hemskt gärna vilja utveckla appar där. Jag skulle helst vilja utveckla en webbsida från idé till färdig produkt. Det jag förväntar mig av dig som sitter på en bra idé: Grundläggade plan Ekonomi; men det menar jag vad som behövs för att kunna starta Engagemang Pushing Jag hoppas att du likt jag vill komma igång direkt med skapandet. Du hör av mig på PM. Senast redigerad av frecka den 2011-11-26 klockan 20:54 |
||
Svara med citat |
2011-11-30, 18:24 | #2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hör av dig på Skype eller Facebook så kan vi prata om detta!
|
||
Svara med citat |
2011-11-30, 18:36 | #3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
Svara med citat |
2011-11-30, 22:55 | #4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
Svara med citat |
2011-12-02, 18:51 | #5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Söker fortfarande
|
||
Svara med citat |
2011-12-09, 12:33 | #6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej frecka, har lite idéer.
Framförallt tjänster samt en location based service with a twist pm:a eller maila mig om det låter intressant alternativ adda mig på skype aleand95 Är själv student och går på gymnasiet |
||
Svara med citat |
2011-12-09, 12:34 | #7 | ||
|
|||
Nykomling
|
hej såg att du redan hade pm:At mig innan mailet måste ha hamnat i skräppost
|
||
Svara med citat |
2011-12-28, 20:11 | #8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Finns gärna med i projektet om det finns utrymme och projektet är av intresse.
Kan bidra med: - Kapital (startup kapital) - Drivit bolag dom senaste 6-7 åren (framgångsrikt) - Kunskap inom ekonomi, marknadsföring och annat PMa! |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|