FAQ |
Kalender |
2012-03-12, 18:44 | #1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Skulle behöva en värdering på en domän.
Någon som anlitat dem? Daniel |
||
Svara med citat |
2012-03-14, 14:53 | #2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Inte lätt att bedöma denna sida då man inte ser vem som står bakom, deras adress leder till partihallarna i årsta.
Vore kul att veta vem som ligger bakom denna sida och har de värderat som de skriver över 2000 domäner så borde ju fler känna till denna sida |
||
Svara med citat |
2012-03-14, 15:12 | #3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
"Vi välkommnar vår nya medarbetare Carl-Erik Boström välkommen till Domänkonsulten!" Jag skulle nog hellre posta en förfrågan på WN än kontakta de där.
2012-03-14, 22:24 | #4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kan bara hålla med Posse. För att det ska ge något som helst förtroende måste det vara bransch-kunniga människor bakom. Då annonserar man gärna det tydligt vilket ovanstående sida undviker.
Av de domänvärderingar jag sett från Sedo så kan jag tycka att mycket av underlaget är taget ur luften och själva värderingen är ganska uppblåst. Att domankonsulten.com har värderat tusentals domännamn säger ju egentligen ingenting. Det intressanta är hur värderingen stämmer överens med försäljningspriset. Men det hade varit intressant att se deras värdering. Så om du ska testa får du gärna publicera här sen. |
|||
Svara med citat |
2012-03-14, 22:37 | #5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
2012-03-14, 23:03 | #6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ja, det är ju en annan intressant fråga . Som sagt, många frågetecken och domänvärderingstjänster är nog något man ska ta mer en skopa salt.
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|