FAQ |
Kalender |
2012-03-21, 18:06 | #1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Är ute efter en billig .nu-registrar som erbjuder kontrollpanel så att man själv kan ändra t ex namnservrar för sina domäner. Använder för tillfället Loopia som tar 159 kr per år. Ser att Binero tar 99 kr i årsavgift, dock står det på deras webbplats att man inte kan göra transfer till dem om man använder deras 2.0-plattform!
Någon som har förslag på andra .nu-registrarer? |
||
Svara med citat |
2012-03-21, 18:08 | #2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
jag använder namecheap.com men billigt njaah undra om det låg på 50$ för 2 år men man kan peka sina domäner till nameservers utan besvär
|
|||
Svara med citat |
2012-03-21, 18:38 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
dannelito: Du kan flytta .nu domäner till binero men du får kontakta kundtjänst.
Jag har börjat flytta mina domäner till domanshop.se Däremot har man sätt några som har klagad på domanshop men ska ge det en chans ändå, och uppleva grejerna på egna erfarenheter man kan inte gå på vad vissa säger. Dock har domanshop fungerat bra för mig hitils, återstår faktura förnyelserna läste om en som inte hade fått fakturor från dem för förnya domänen och krävde extra avgifter. Dem flesta då man får rabaterad pris baserad på antalet domäner man innehar hos dem. |
||
Svara med citat |
2012-03-21, 20:35 | #4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Har börjat titta på Name ISP som ett alternativ, inte lite bra pris med fördelen att man kan samla allt på ett ställe, samt att de hjälper till med lokal kontakt i de flesta länder där det behövs. |
|||
Svara med citat |
2012-03-21, 21:14 | #5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
Svara med citat |
2012-03-22, 00:01 | #6 | |||
|
||||