FAQ |
Kalender |
2012-04-24, 01:53 | #1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Undrar bara om det är dags att på försök sluta förmoderera inläggen i "Förmedling av jobb och tjänster" och se vad som händer. Som det är nu dröjer det väl ibland rätt länge innan nya inlägg publiceras?
"Köp & Sälj" förmodereras ju inte och man får väl hoppas att den ordinarie modereringen är tillräcklig för att stävja missbruk? |
||
Svara med citat |
2012-04-24, 11:03 | #2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är så pass viktigt att det är kvalitet på den forumdelen så jag tror inte det är en bra idé att upphöra med förmodereringen.
2012-04-24, 14:27 | #3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Låt det vara modererat, de gånger jag postat där har det gått ganska snabbt, max en eller två dagar när det varit extremt lång väntan. Har man så bråttom med att hitta folk har man nog andra problem än modereringen att ta hänsyn till.
|
|||
Svara med citat |
2012-04-24, 14:28 | #4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Förstår inte heller varför det ska finnas moderering där men inte på andra ställen. Prova utan ? lås igen om de inte funkar. varför skulle just den kategorin misskötas?
|
|||
Svara med citat |
2012-04-25, 08:31 | #5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
En stor del av de inlägg som skrivs där följer inte reglerna och godkänns aldrig.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2012-04-25, 09:52 | #6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag tror dessutom att man tänker sig för en extra gång innan man skickar in när man vet att forumet är förmodererat. Antalet felaktiga inlägg skulle förmodligen öka om man släppte detta krav.
Svara |
|
|