FAQ |
Kalender |
2012-05-30, 20:42 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Nu när det börjar växa med WeShop som tillhandhåller fabriksupplåsningar för iPhone via imei-nr & tillbehör för iPhone samt iPad så är det dags att sälja detta projekt och hoppa på ett nytt projekt med en helt annan inriktning. Butiken är relativt känd på iphoneinfo, iphoneguiden, iphonepyssel, iphonesajten, iphonegeeks m.m.
Har drivits som ett hobby-projekt privat & säljs således som privatperson. Det som ingår är: Domänen - överlåtelse Webshoppen - all kod och kundunderlag med mera. Information/kontakt med de leverantörer som WeShop använder sig utav ingår också (Både fabriksupplåsningar samt fysiska produkter). Försäljning för Maj månad som exempel 2012: 12 363,10 SEK Vid intresse kan jag bifoga google analytics för en tid tillbaka & annan information. iPhoneinfo är ett stort iPhone-forum som jag hållt till i och har min signatur som handlar om WeShop där - med över 2 733 inlägg där det syns bra för besökare som även besöker det forumet. (Något jag även låter sitta kvar i min signatur även efter försäljning) Betalningsalternativ I dagsläget tar WeShop betalt med Payson. Vill ni fortsätta med Payson hjälper jag Dig/Er att komma igång med ett merchant-konto hos payson. Har säkerligen glömt att nämna något. Men är det något ni undrar över, dra iväg ett PM eller skriv i denna tråd. Bud tas emot i tråd eller PM också, beroende på om ni vill visa öppet att ni budat här, eller vill vara lite mer skygga. Betalning Jag är ej omöjlig och öppen för det mesta. Har ni något speciellt förslag så lägg fram det till mig - vid ett slutförande av affären. Får även passa på att önska mig själv som helt färsk medlem här, välkommen. Önskar Er en fortsatt fin dag och att även ni får njuta av sommarvärmen. |
|||
Svara med citat |
2012-05-31, 11:32 | #2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Skickat dig ett pm.
|
||
Svara med citat |
2012-05-31, 14:05 | #3 | |||
|
||||
Medlem
|
Sett & besvarat, även alla andra som skickat PM fram till skrivande stund.
Edit: För de som vill ha en lite mer personligare kontakt vid genuint intresse kan efterfråga tel.nr i PM. Senast redigerad av Lidback85 den 2012-05-31 klockan 14:15 Anledning: Lade till lite text |
|||
Svara med citat |
2012-06-01, 15:04 | #4 | |||
|
||||
Medlem
|
Bud på 10 000 har inkommit av en person.
Bud på 15 000 har inkommit av en person. |
|||
Svara med citat |
2012-06-02, 00:41 | #5 | |||
|
||||
Medlem
|
Härmed stänger jag budgivningen då jag och en person på WN har ingått i ett muntligt avtal att köpa upp butiken från mig.
Tack för min del, blev positivt överaskad över responsen. Mvh, Andreas |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|