FAQ |
Kalender |
2012-06-17, 18:00 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Tjena WN,
What's the feedback på denna design? Första gången jag testat designa en gamingdesign. http://www.roccaworks.se/kunder/game...s4u-profil.png Mvh |
|||
Svara med citat |
2012-06-17, 19:08 | #2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Snyggt och välstrukturerat. Jag har kikat igenom sidan men hittar inget att klaga på. Inloggningen ligger bra och menyn med sök ser föredömlig ut. Personligen är jag väl inte så förtjust i den skrikande röda/brandgula färgen, men det är förstås en smaksak. Applåd!
2012-06-17, 21:39 | #3 | |||
|
||||
Medlem
|
Tackar så mycket =)
|
|||
Svara med citat |
2012-06-17, 22:46 | #4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag kan ju tillägga något du redan vet, nämligen att du verkligen har en ganska unik talang beträffande digital design (för din ålder). Detta kan du livnära dig på restan av livet om du sköter dina kort rätt.
2012-06-19, 16:37 | #5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tycker det ser rätt schysst ut.
En liten detalj är att i dina tabeller/listor, alltså t.ex. infon i profilen med Namn, Stad osv. samt under Hårdvara, försök att visa vilket som är "Label" och vilket som är själva informationen. Rörigt förklarat men ha t.ex. Namn, Stad, Musmatta, Tangentbord osv i fetstil (eller märk ut det på något annat vis). |
||
Svara med citat |
2012-06-19, 17:37 | #6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Snygga färger och kontraster.
Huvudet med logo och inloggning något för högt imho. Där användarens fullständiga namn anges är något stort. Namn med få bokstäver fungerar men inte mer än tjugo-teckens namn. Se över lite vad som ska vara rundade kanter och vad som ska vara rakt. Nu känns det lite vilda västern på några ställen - främst huvudmeny kontra undermeny samt boxar i höger kolumnen. |
||
Svara med citat |
2012-06-24, 03:49 | #7 | |||
|
||||
Medlem
|
Tackar för feedbacken.
allstars: jag håller faktiskt med dig där, skall ordnas. |
|||
Svara med citat |
2012-06-25, 09:36 | #8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag tycker att hela sidan är lite för smal.. Det är nog det enda jag har att påpeka.
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|