FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har sidorna raderats, så kan Facebook fortfarande återställa dem. Jag antar att du redan har gjort det, men kontakta Facebook.
Edit: Tob hann före. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har du ens läst reglerna för Facebook?
Annars kan du göra det här: https://developers.facebook.com/policy/ Saxar relevant information som tydligt förbjuder dig att posta reklam i sociala kanaler: "You must not include advertisements, cross-promote other applications, or provide web search functionality in content distributed through Facebook social channels." Så, med tanke på att du erkänt att du postat reklam borde du inte vara förvånade att sidorna är borttagna. Att någon loggat in med ditt konto är en annan fråga och som tidigare personer sagt är det kriminellt och bör anmälas hos Polisen. Vart ser du ens att någon loggat in, kanske det även finns IP där du kan ha nytta av i din anmälan. Polisen når du på telefonnummer 114 14 eller genom att besök hos ditt lokala kontor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Administratör
|
Finner det rätt troligt att Facebook tagit bort sidorna, försäljning av sidor är mest en tolkningsfråga om det är emot Facebook TOS.
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Någon som vet hur jag kommer i kontakt med Facebook? Har prövat hitta utan att lyckas.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
https://www.facebook.com/help/ Angående ditt konto som blev hackat finns det hjälp här: https://www.facebook.com/help/hacked |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Administratör
|
Att ta bort en Fanpage tar två veckor, så det har inte gått på en dag. Därför är det mest troligt att Facebook tycker att det spammas och bryts mot villkor och regler och har helt enkelt plockat bort dina sidoe.
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nej det tar inte två veckor? Prövade just
med en annan grupp och den försvann direkt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag har därför svårt att tro att det är fb som tagit bort dom. Vill helt enkelt inte tro att så pass stora instancer beter sig så snor-aktigt utan att informera vare sig före eller efter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Det hjälper inte alls att kontakta dem i många frågor (annonsering undantaget, där var de blixtsnabba). De skiter fullständigt i sådana små saker som att hantera brott mot personuppgiftslagen och brott mot deras egna regelverk. Har upprepade gån ger försökt nå dem i sådana frågor, men det är uppenbart att FB vuxit sig så stora att de tror att de kan göra som de vill (och det kan de i mångt och mycket). Så förvänta dig inte mycket i din kontakt med dem...
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
Svara |
|