FAQ |
Kalender |
2012-09-21, 21:32 | #1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Bara en iakttagelse beträffande samma (eller liknande) ämne som jag diskuterat tidigare... De sajter jag inte uppdaterat på åratal (varken innehåll eller design), har inte alls drabbats av Googles "nya uppdateringar". Tvärtom har de klättrat i flera fall. Flera av dessa är etta i SERP, för ganska attraktiva söktermer inom segmentet. De sajter som jag uppdaterar ofta hoppar upp och ner och vissa har (som jag skrivit tidigare) fått någon form av "disciplinåtgärd". OK, jag har nog jobbat mer med SEO för dessa också, det skall erkännas. Men lite ironiskt är det. Med facit borde man kanske tagit ett tvåårig semester runt 2010. ;-)
2012-09-21, 22:31 | #2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
Svara med citat |
2012-09-21, 23:10 | #3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
;-O
Nåja, jag är inte ekonomiskt oberoende för resten av mitt liv. Har man ingen inkomst här kan man knappast räkna med några bidrag. I bästa fall en skål ris i ett tempel. ;-) En massa tid vid datorn, men även veckor då jag tar det ganska lugnt. Det funkar.
2012-09-22, 09:56 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Jo har samma effekt på många gamla siter där det var tokfokus på content och struktur. Mest tips och tricks siter så de får lite naturliga inlänkar då och då.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|