FAQ |
Kalender |
2013-07-20, 11:12 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Söker den just nu bästa butiken som går att köpa på svenska marknaden, dvs mest lätthanterlig, bra funktioner samt gärna till en hyffsat pris. Är lite trött på denna tidsåtgång för att modifiera opensource lösningar. Så till ett nytt projekt vill jag testa att köpa en färdig.
|
||
Svara med citat |
2013-07-20, 11:59 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det finns inte någon bästa lösning när det gäller något där det finns flera olika alternativ. Det enda som finns är bäst för dig och dina behov.
Med det sagt är det omöjligt att ge ett bra svar på frågan utan att veta vad du är ute efter. Det bästa är väl att testa ett gäng olika och välja den som du gillar bäst. |
|||
Svara med citat |
2013-07-20, 18:07 | #3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Beror helt påhur avancerat butiken skall vara, ärligt så känns det ibland att man vill verkligen köpa något som bara funkar out of the box, loopia har en lösning som kanske passar just dig, link här
lycka till |
|||
Svara med citat |
2013-07-20, 19:01 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
tack ska titta på länken John. Sett att många använder Texttalk, kanske någon har erfarenhet av denna leverantör?
|
||
Svara med citat |
2013-07-25, 01:25 | #5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
Svara med citat |
2013-08-13, 00:27 | #6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag började med att pilla med Opencart och gillar det men i med att du uttrycker att du inte vill göra just det - med opensource-lösningar, så får jag tipsa om Tictail som jag tycker är fantastiska.
|
|||
Svara med citat |
2013-08-15, 17:51 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kör textalk riktigt smidigt. Men om det är den bästa vågar jag inte svara på
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|