FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tänkte höra med er vad som gäller när men person levererar en tjänst som man inte är nöjd med?
Köpte lite texter av en person som inte alls var det jag tänkt mig, var inte dåliga texter utan bara inte alls i den stilen jag. För att ta just det här exemplet så ville jag ha en personlig erfarenhet av en destination och personen skickade mig faktatexter om destinationen. Hur gör man när man inte har någon användning av texterna som levereras men det är ju egentligen inget fel på dem? Kanske blev lite luddigt, hoppas ni förstod ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
det beror helt på vad som avtalades innan, är det korta svaret.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Har man som kund skrivit en usel kravspecifikation så kan man inte förvänta sig att leverantören ska kunna gissa sig till vad man tänkte, tankeläsning är inte en realitet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Vid leverans av tjänster skulle jag råda någon form av betalningsplan, kanske 50% vid start av projekt. 20% vid leverans av första utkast, det bör ingå någon form av revideringar.
Sedan slutbetalas de sista 30% vid godkänd leverans. Procentsatserna är endast exempel. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|