FAQ |
Kalender |
2013-10-07, 12:45 | #11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har sett väldigt många här på forumet under åren som har klagat på sina nuvarande webbhotell. När någon sedan säger "Varför byter du inte då?" så brukar svaret ofta bli att det är för jobbigt att flytta allt så man väntar hellre och ser om det blir bättre. Frågan är om dessa personer är villiga att betala för det arbetet? Jag är tveksam.
Jag misstänker att du kommer använda denna tjänst huvudsakligen som en PR-grej? I så fall förstår jag de låga priserna och jag tror det kan fungera hyfsat.
2013-10-07, 12:49 | #12 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker det är en kalas idé. Dock tror jag att folk som verkligen vill flytta struntar i om det kostar 500 eller 1000 kr då de som kommer använda er tjänst mest troligt inte har kunskapen själva. Att ta in exempelvis en konsult kommer troligtvis ändå bli dyrare om inte annat jobbigare och hitta.
Sen har de mer använda kontrollpanelerna ofta bra exportfunktioner som inte alls behöver göra detta krångligt. Ni får se till och ha bra konverteringsmetoder dessa emellan bara. Lycka till! :-) |
||
Svara med citat |
2013-10-07, 12:54 | #13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kanske bara för mig men sidan är väldigt seg, viktigt med en snabb site så det ger intrycket att deras kan bli densamma.
|
|||
Svara med citat |
2013-10-07, 13:22 | #14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2013-10-07, 18:07 | #15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Bra idé, tycker jag. Jag tror ni har hittat en nisch som kan fungera.
|
|||
Svara med citat |
2013-10-07, 19:07 | #16 | ||
|
|||
Medlem
|
Mina fem kronor
Satsar du på proffs eller amatörer? Satsar du på proffs saknas all info om webhotellen, vilja har php 5.* etc. Amatörer: Förklara vad saker betyder som vps etc. Just nu är du nånstans i ingenland |
||
Svara med citat |
2013-10-07, 22:50 | #17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2013-10-07, 22:52 | #18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Jag personligen skulle nog aldrig anlita en liknande tjänst då jag inte har behov av hjälp, det har däremot snickaren med hans firma. Däremot skulle nog snickaren aldrig anlita en snickare, men det skulle jag |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|