FAQ |
Kalender |
2013-10-26, 14:21 | #11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bra film, vem gjorde röst inspelningen?
Var det du själv eller anlitade du någon? |
||
Svara med citat |
2013-10-26, 16:56 | #12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Trevlig film som förklarar konceptet, dock är den lite lång. Många har inte tålamod att se film mer än 30 sekunder när det gäller olika reklambudskap. Denna film var 76 sekunder så lite väl lång kanske Men i övrigt var den bra.
|
||
Svara med citat |
2013-10-28, 12:27 | #13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Imponerande film, jag gillar stilen den är gjord i mycket! Den verkar riktigt professionell. Jag kan dock hålla med ConnyWesth med att den är för lång. Men tror att om ni har kvar den som den är, och klipper ner den lite kortare så har ni ju en hel täckande och en som visar det viktiga på ca 30 sekunder.
|
||
Svara med citat |
2013-10-29, 01:09 | #14 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej.
Kul med alla positiva kommentarer. Gällande nyhetsbrevet så kan jag hålla med dig om att det inte ser kul ut. Dock skickar vi väldigt sällan ut nyhetsbrev så det har legat långt ner på priolistan. Men vi kommer jobba på det. Ja längden är jag också benägen att hålla med om. Tanken är väl att man kanske gör fler filmer sedan. Med ett mer kortfattat och slagkraftigt budskap. |
||
Svara med citat |
2013-10-29, 15:28 | #15 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag gillar den väldigt mycket! Själv tycker jag inte att den är för lång, men jag kan förstå att andra tycker det.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|