Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Existerande verksamhet köpes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-12-05, 15:41 #1
MKÖ MKÖ är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 513
MKÖ MKÖ är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 513
Standard Existerande verksamhet köpes

Vi är inne i en fas där vi värvar attraktiva domännamn och webbplatser.
Du som idag har en affärside som rullar och som har minst två års bakgrund och dokumenterad omsättning samt trafik vill vi gärna komma i kontakt med för köp av nuvarande verksamhet.

Första kontakten sker via Webmaster Network och det är viktigt att du som företagare som gärna vill få din webbplats såld inkommer med bra information vid första kontakt, dvsa om du kör något i stil med:

Citat:
"Hej jag har www.envardeloshemsida.se utan trafik och intäkter...Jag hade tänkt mig 150.000 SEK"
Så raderar jag ditt PM omgående.

Så snälla kom med bra presentation för jag lovat att vi hör av oss till alla seriösa. En bra presentation innehåller omsättningssiffror med vinstmarginal mm. Trafik till webbplatsen. Målgrupp mm och givetvis URL.

All korrespondens är diskret givetivs. Våran budget för nyvärvning av webbplatser är upp till 200.000

Värt att notera är att det är extra intressant med webbplatser som har en unik nisch och som har potential för att växa inkomstmässigt exempelvis genom att vår säljavdelning bearbetar företagskunder.
MKÖ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:53.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017