FAQ |
Kalender |
2013-11-09, 15:18 | #1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har en relativt ny sida där jag tänkte testa lite adsense men annonserna visas inte.
Har testat både synkron och asynkron kod men det fungerar bara inte. Texten i anslutning till annonserna bör inte ha något med att annonserna inte visas att göra. Däremot hade jag "noindex" på sidan ett tag, kan detta vara anledningen till att annonserna inte visas? Det är dock 4 dagar sedan jag fick sidan indexerad. Har skickat in en ny webbplatskarta till Google samt fått sidan indexerad men ändå inga annonser. Kommer jag åt robots.txt? Någon som har någon idé? Senast redigerad av www den 2013-11-09 klockan 15:21 |
||
Svara med citat |
2013-11-09, 15:30 | #2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det kan ta någon/några timmar innan det fungerar ibland.
Om du vill kan du skicka pm med url så kan jag kikca om jag ser något uppenbart fel såsom javascript-fel. |
||
Svara med citat |
2013-11-09, 15:38 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Och du har inte glömt bort att stänga av Adblock Plus för den aktuella sajten?
|
|||
Svara med citat |
2013-11-09, 15:47 | #4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nej, allt ska vara i sin ordning, väldigt skumt!
|
||
Svara med citat |
2013-11-13, 13:50 | #5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Moment 22, behöver verkligen hjälp från någon som kan.
Har nu kommit fram till att sidan är spärrad p.g.a. tidigare övertädelser. Jag har haft domänen i min ägo sedan den 30/10-13, jag har inte gjort några överträdelser under denna tiden, har inte heller fått något meddelande om någon överträdelse. Nåväl, ska fylla i Googles formulär för att få webbplatsen omprövad, då måste jag ange ett ärendeID som ska ha kommit med mailet om överträdelsen. Eftersom överträdelsen, med största säkerhet, har skett när webbplatsen var i annans ägo, har jag naturligtvis inte tillgång till det aktuella ärendeid:t. Nån som vet hur man löser detta? Finns det något sätt att, på förhand, kunna kontrollera huruvida en domän/webbplats är straffad på detta sättet? / Andrei |
||
Svara med citat |
2013-11-15, 15:06 | #6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Någon som varit med om- och löst, detta problem tidigare?
|
||
Svara med citat |
2013-12-28, 02:14 | #7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ingen som varit med om ngt liknande och vet lösningen?
|
||
Svara med citat |
2013-12-28, 13:02 | #8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Cache som spökar?
|
|||
Svara med citat |