FAQ |
Kalender |
2014-03-18, 22:45 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej snart är min hemsida klar där jag kommer sälja crypto currency online for USD. Har reggat firman som är också snart klar och har nu kollat runt på olika kort betalningssätt men det bästa jag har hittat är certitrade kopplat med min swedbanks konto. Det viktiga är att ha en payment gateway som accepterar alla internationella kredit/debit kort and betalar ut varje dag till mitt konto med låg avgift. Vilken payment gateway rekommenderar ni?
|
||
Svara med citat |
2014-03-18, 23:21 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
hade spontant sagt Skrill om du ska köra internationellt.
du överför pengarna själv från ditt skrillkonto till bank, tar 4-5 bankdagar ca innan du har stålarna på kontot. Sen vet jag inte om din verksamhet strider mot deras policy, vad man läst o hört är väl att skrill inte så glada i bitcoins o allt vad det heter etc. Vill poängtera: inget jag har belägg för. |
||
Svara med citat |
2014-03-19, 03:40 | #3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Skrill och paypal är inte pålitliga enligt mig och dessutom så behöver jag gateway som överför pengarna inom 1-2 dagar max
|
||
Svara med citat |
2014-03-22, 04:40 | #4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Finns det mer?
|
||
Svara med citat |
2014-04-04, 09:12 | #5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Beror lite på vad du har för krav. Men er det bara kortbetalningar med VISA eller MasterCard så kan ju även de svenska PSP:erna hantera det över hela världen.
|
|||
Svara med citat |
2014-04-04, 09:43 | #6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|