FAQ |
Kalender |
2014-03-30, 18:44 | #1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej!
Har satt ihop en sida med hjälp utav BING's API där du kan översätta mellan 37 olika språk. Sidan hittar du på www.translate.tips - lämna gärna feedback på design och med mera! All feedback uppskattas Kolla in sidan här: Translate Hälsningar Logotyp24.se |
||
Svara med citat |
2014-03-31, 08:02 | #2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fungerar inte att översätta någonting för mig i alla fall
Lite tråkiga färger också kan jag tycka. |
||
Svara med citat |
2014-03-31, 09:44 | #3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag var tvungen att trycka fler gånger på translate-knappen innan den gjorde någon översättning alls.
Texten på sidan mosas ihop så det finns ingen tom rad mellan varje stycka. Tar mn texten på första sidan och översätter den så ser man att texten har tom rad mellan varje stycke. Översättningen i sig lämnar mycket att önska, vet inte om du kan påverka den eller .... Man borde kunna rätta till felaktiga översättningar och spara dessa, så det blir rätt nästa gång man översätter texten. Dvs på menings-/frasnivå. |
||
Svara med citat |
2014-03-31, 11:02 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fungerar fint för mig men översättningarna är inte något att hurra över
Engelska -> Svenska: "hi my name is kim" "Hej är mitt namn kim" Hittade även ett stavfel: "multilagunge" |
|||
Svara med citat |
2014-03-31, 15:39 | #5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
Svara med citat |
2014-03-31, 15:44 | #6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Vilken webbläsare använder du? För mig blir det stycke indelning i översättningen om själva texten man översätter har stycke indelning. Jag använder mig av Mozilla firefox. Att kunna ändra och spara översättningar låter som en bra idé, ska ta mig en titt på det Hälsningar Logotyp24.se |
||
Svara med citat |
2014-03-31, 15:46 | #7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Hej, nej det översätter säkert inte 100% korrekt. Men som tidigare sa så ska jag ta mig en titt på om att användarna själva kan ändra och spara översättningen så den blir korrekt. Tack, ska åtgärda det Hälsningar Logotyp24.se |
||
Svara med citat |
2014-03-31, 15:46 | #8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2014-03-31, 15:55 | #9 | ||