FAQ |
Kalender |
2014-07-12, 11:29 | #1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej!
Jag söker någon som skulle vara intresserad av att bygga upp en Chatroulette hemsida tillsammans. Jag har domänen chatroulette.xyz - Exakta sökningar för sökordet "chatroulette" är 9,137,000 sökningar varje månad. Så det finns god möjlighet att tjäna en del pengar på annonser och affiliate länkar. Lite info om .xyz: .XYZ är en ny toppdomän, den anses vara den toppdomän som är mest lik toppdomänen .com - vilket innebär att det skulle vara perfekt för att bygga upp en engelsk chatroulette sida på denna domän. Även deals.xyz såldes för ca $8,000 - bara domänen. Om intresse finns, hör gärna av dig med hur du kan hjälpa till. Hälsningar Logotyp24.se |
||
Svara med citat |
2014-07-17, 14:16 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Chatroulette är nog registrerat varumärke så det kan bli problem.
|
|||
Svara med citat |
2014-07-17, 21:59 | #3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har inte hört att chatroulette.se / .no har haft något problem eller någon annan sida. Så tror inte det blir något problem
|
||
Svara med citat |
2014-07-17, 22:31 | #4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Är inte insatt, men hittade detta från 2011: Citat:
2014-07-18, 18:56 | #5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är alltid problematiskt att använda andras varumärken, utan tillstånd i förväg, oavsett om de är registrerade eller inte. Hitta på ett eget i stället.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|