FAQ |
Kalender |
2014-07-27, 00:33 | #1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Köpte den för många år sedan här på WN och det har inte blivit mycket av den.
Själv har jag lagt upp några få inlägg och majoriteten av föregående ägares inlägg är döda länkar. Domännamnet säljs och innehållet kan fås med på köpet utan några som helst garantier. Körs i Wordpress. Vid intresse och pris över tusenlappen kan jag ordna så att hosting i ett år ingår.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2014-08-01, 12:31 | #2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kommer sannolikt att avregistreras om ingen vill ha den...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2014-08-01, 14:46 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
Svara med citat |
2014-08-02, 13:33 | #4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Laddar lite långsamt, men fungerar när jag kikar på den själv.
||
Svara med citat |
2014-08-03, 12:39 | #5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
��\�r㶒��<�N��%S[�-�&�d��q����/$B-�dR�NN���L^!/��EJ%��gk}j�II⥻����}��������%GS������ωaV*�� �+����_�n?�'V��܆��N��u+���0�1����R����y�
|
|||
Svara med citat |
2014-08-03, 15:09 | #6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Du får 200kr för domänen.
|
||
Svara med citat |