FAQ |
Kalender |
2014-09-17, 18:17 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hallå,
Jag behöver en kontaktperson alt ett nummer att ringa till Facebook gällande annonsering & länkning på facebook. Jag har febrilt försökt att nå support genom facebooks system men har inte fått tag på någon. Har någon på WN kontaktsuppgifter till någon arbetande i Sverige? (Inte jätteviktigt att det är i Sverige). Gärna telefon & mail om möjligt. Trevlig kväll! |
||
Svara med citat |
2014-09-18, 07:19 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
De har inga som jobbar med detta i Sverige. Troligen har de svensktalade utomlands.
Enligt min erfarenhet bryr de sig inte mycket om kunder som omsätter mindre än 10K USD i månaden. |
|||
Svara med citat |
2014-09-18, 09:29 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
De funkar om de är svensktalande generellt. De viktigaste är att jag får tag i någon som jobbar på Facebook.
|
||
Svara med citat |
2014-09-18, 09:57 | #4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är nog inte sannolikt att någon ger dig en kontakt ifall du inte talar om vad det gäller. Annars får du använda de publika kanaler som finns.
2014-09-18, 10:03 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Gäller annonsering av domän som är blockerad, domänen snappades upp och den förre ägaren hade tydligen misskött domänen såg vi efter köp. För att kunna köra igång med annonsering så behöver jag har kontakt med någon på facebook för att lösa detta.
|
||
Svara med citat |
2014-09-18, 11:34 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Läste lite kring det, verkar vara en lång och jobbig process (och knappt genomförbar). Du kan antingen köpa en annan tld (ex. example.nu) och redirecta till example.se
Du kan även testa att slänga på SSL på det, var någon som hade gjort det men återkom inte med resultat. |
|||
Svara med citat |
2014-09-18, 12:44 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är tyvärr en rätt vettig domän jag helst vill att ska kunna länkas och annonseras med. Måste väl för tusan gå att få tag på någon på facebook?!
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|