FAQ |
Kalender |
2014-11-14, 11:56 | #1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har försökt att framföra min åsikt genom att kontakta er support, jag förstår att en kunds vädjan inte väger tungt så därför skriver jag nu här.
Finns det ingen möjlighet i världen att införa ett prepaid-system eller ett bättre sätt att hantera fakturor på? Att få en faktura men ett domännamn varje dag är inte hållbart. |
||
Svara med citat |
2014-11-14, 12:48 | #2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Byt till någon annan som kan hantera samlingsfaktura, jag har tröttnat på dem och håller på att flytta mina.
|
||
Svara med citat |
2014-11-14, 12:51 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
En kunds synpunkter väger betydligt tyngre än du tror. Vi har utvecklingar av betalningsmöjligheter på väg, men det är tekniskt knepigare att införa än man skulle kunna tro. Vi har en mängd pågående större utvecklingsprojekt, vilket gjort att vi velat ta det försiktigt med betalningsbiten. Men vi vill införa fler, och enklare betalningsalternativ så fort vi kan. MVH Christer |
||
Svara med citat |
2014-11-14, 17:07 | #4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Vore bra om man kunde markera alla fakturor man betalar och gör en betalning på beloppet. Som det är nu så måste jag betala varje faktura för sig, suger. |
||
Svara med citat |
2014-11-17, 15:53 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag betalar per faktura hos revisorn så det blir sinnessjukt dyrt för mig..
|
||
Svara med citat |
2014-11-18, 13:59 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Men flytta domänerna då till någon annan då! Det finns ju massor av ombud inkl oss. Det är ENKELT att fixa klumpfakturering. Ett alternativ som du kan fundera på är att du behåller domänerna hos Binero och förnyae dom på 10 år. Då slipper du 9 fakturor över en 10 års period.
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|