Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


hälso domän

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-01-13, 07:15 #11
Isak Isak är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 791
Isak Isak är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 791
Det ar ju mycket svart att vardera domaner. Det finns ett varde for en 'slutanvandare' som kan vara mycket hogt. Detta varde ar dock inte jatterelevant da det finns alldeles for fa 'slutanvandare' som samtidigt inser vardet av domannamn. Du kan fa sitta pa namn VALDIGT lange innan en sadan kopare dyker upp. Du kan ju givetvis ha tur och 'snubbla' pa en sadan kopare direkt.

En mer relevant vardering ar nog vad en 'domanhandlare' skulle betala for domanen eftersom det ju ar det du skulle fa betalt om du forsokte salja namnet direkt. Problemet ar ju att for att en handlare ska salja enstaka domaner till hoga priser maste han typiskt sitta pa ett stort antal namn, kanske tusentals, vilket da ger en hog fornyelsekostnad. Detta innebar att manga som investerar i domannamn inte koper pa sig for manga 'halvbra' namn eftersom det inte blir lonsamt.

Jag tycker att ditt namn ar helt OK men sjalv skulle jag inte registrera det aven om det var ledigt.
Isak är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:19.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017