FAQ |
Kalender |
2015-04-13, 15:54 | #11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
- Kostar flytten till er något, undantaget en extra års förnyelse-avgift för domänen? - Nej, flytt av .se- och .nu-domäner till oss är kostnadsfri. För andra toppdomäner gäller annan prissättning, vilken du kan se här: https://www.oderland.se/doman/
2015-04-13, 15:59 | #12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
"Överlåtelser 300kr/tjänst (exkl.moms)" |
|||
Svara med citat |
2015-04-13, 16:09 | #13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Vi kollar fortfarande över en stabil och säker lösning som inte innebär en stor avgift för slutkund. Pris på flytta domäner mellan registrarer hittas här: https://www.oderland.se/doman/ se under flytt |
|||
Svara med citat |
2015-04-13, 17:06 | #14 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Nu så,
Kontot klart hos Citynetwork och domänerna reggade. Eftersom jag gnäller får jag väl i rättvisans namn också skriva när problem löser sig.
2015-04-14, 16:17 | #15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Idag väldigt snabbt (och konstruktivt) svar från support hos Citynetwork! Allt är nu fixat med kontot. Kanske var jag lite för snabb med gnället denna gång. jag får väl skylla ifrån mig på en viss frustration över en del aktörer den senaste tiden.
2015-04-15, 11:04 | #16 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Synd bara att vissa inte har bättre lösningar som sköter det per automatik i snabbare fart. Tänker mest på utskick av uppgifter.. Och i ditt fall, tiden det tog innan saker och ting blev registrerade. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|