FAQ |
Kalender |
2015-01-29, 09:52 | #31 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Här finns en lång lista av varierande kvalitet: http://searchengineland.com/web-anal...usiness-149373
2015-01-29, 15:28 | #32 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2015-01-29, 16:19 | #33 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har de tillgång till inloggningen så är det överskådligt och dessutom väldigt flexibelt. Det går dessutom att generera pdf-rapporter.
2015-03-18, 09:41 | #34 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjena igen, ursäkta min långa frånvaro. Jag tänkte jag skulle pröva lite olika webbhotell. köpte precis CityNetwork under ett år. De hade ett riktigt bra erbjudande för 10kr/månad... plötsligt kostade ett helt år mindre än 1 månad på loopia (som dessutom höjt sitt pris i år) Ska köpa ett till, får se vilket det blir.
|
||
Svara med citat |
2015-06-24, 13:58 | #35 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Håller med om detta till fullo!
Supporten är utmärkt och väldigt "omfattande"! Jag har både många domäner samt många wordpresssajter och jag är väldigt nöjd med supporten kring de problemen jag haft! Både vad gäller den vanliga delen som mail o telefonsupport men även registry och nu sist abuse som hjälper mig väldigt professionellt och kompetent! keep up the good work! Citat:
|
||
Svara med citat |
2015-06-29, 09:55 | #36 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har några egna sajter hos Loopia där min man sköter det tekniska. Han är nöjd och det särskilt med deras kundtjänst som även ges på engelska vilket är ett plus i vårt fall ;-)
Fast när det gäller webbserver så rekommenderar min man Host Gator. Citat:
|
||
Svara med citat |
2015-06-30, 10:17 | #37 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Personligen tycker jag att Loopia är det bästa svenska webbhotellet jag använt, tillsammans med Glesys. Men då skall jag nog inflika att jag (än så länge) aldrig varit kund hos exempelvis Oderland och Inleed mfl, som ju brukar få fina omdömen.
2015-06-30, 10:48 | #38 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har dumpat Loopia nu,
Gillar inte deras nya kontrollpanel samt att de har blivit dyrare. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|