FAQ |
Kalender |
2015-07-27, 12:06 | #11 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
"The end Sportsbar"
Ändhållplatsen Södrans Sportbar Fast den bästa av allt... "Ett steg närmare Skåne" hehe |
||
Svara med citat |
2015-07-28, 21:21 | #12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
StrikeToo / Strike2 / StrikeTwo
Homerun Bar Sportsoffan Söders GT
Svara med citat |
2015-07-28, 21:46 | #13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
- Sportside - Karin Söder - Beer & Balls
2015-07-29, 17:55 | #14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tack för förslagen!
Jag meddelar vidare så återkommer jag! ) mvh |
|||
Svara med citat |
2015-07-30, 12:24 | #15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ha!!
Karin Söder!! Kalas, men bara det att man måste ha växt upp med Eddie Meduza för att koppla den grejen... Jag betvivlar STARKT att dagens 08-or ser den referensen som relevant. Fast det är klart, om man betraktar Söder som en stadsdel kanske det funkar... Allt är relativt. Förslag: Bulldog Highscore *** Hattrick, som skrevs ovan, kan vara ett jobbigt namnval den dagen som spelet hattrick kommer på att namnet är antydan till snyltning. Eller så gör ni slag i saken och frågar. Eller inte frågar! :-) Hattrick är trots allt en etablerad sportterm och det var det inte spelbolaget som myntade, så att säga. Kan funka. |
||
Svara med citat |
2015-07-30, 12:40 | #16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
2015-07-30, 21:40 | #17 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker fortfarande Söderplan är bäst.
Fast det skulle kanske bara funkat i Götet. |
||
Svara med citat |
2015-07-31, 12:45 | #18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Förslag: Hem
Förslag 2: Hemma Konversationer: - Vart ska du ikväll? - Hem - Vart är ni? - Hemma |
|||
Svara med citat |
2015-08-19, 10:53 | #19 | ||
|
|||
Medlem
|
Alfa Sports Bar
Eller bara Alfa Hanne |
||
Svara med citat |
2015-08-20, 00:33 | #20 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
" intelligence boosters" " I came, I saw, I ehhh?" " thinking juice " " from fives to tens in 60 seconds " haha jag blir så trött på mig själv... |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|