FAQ |
Kalender |
2015-08-21, 00:56 | #51 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2015-08-21, 05:31 | #52 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
När alternativ finns så känns det inte lockande att pressa sig genom flera år för att vänja sig. Annars så var det inget fel på Macen - otroligt bra kvalitétskänsla! |
|||
Svara med citat |
2015-08-22, 10:27 | #53 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Kvaliteten på Apples hårdvara har tyvärr blivit mycket sämre. Vi har haft stora problem med våra macar, mycket service och mycket utbyte.
Vi har Joint Venture avtal, vilket innebär att man prioriteras vid service, man får även lånedator under serviceperioden. Rekommenderar alla företagare att skaffa det. Nej, det är inte enstaka måndagsexemplar, utan rör sig om servicebehov på minst 5 av 8 inköp senaste 2 åren. Senast redigerad av Anders Larsson den 2015-08-22 klockan 10:27 Anledning: korrigerade stavfel |
|||
Svara med citat |
2015-08-22, 11:08 | #54 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag kör bara Apple produkter, skulle aldrig byta. Dock är det svårt hitta en som uppfyller alla mina behov.
Så har blandning mellan Air, Macbook, iMAC etc, även olika Air med 11" samt 13". Vid resor vill du ha bättre batteri samt liten storlek i vikt. Men tråkigare med liten skärm vid arbete eller film. Sedan kan man tycka att 2015 att mer ram borde ingå som standard, 4GB räcker inte ens till FF. Även mail klient fyller lätt 4GB. På mobil saknar jag 2 simkort stöd eller mer, får får alltid resa med 4 mobiler med olika simkort. Men är fördel få alla sina enheter i Icluoud vilket gör saker mycket smidigare. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|