FAQ |
Kalender |
2015-09-30, 15:20 | #11 | ||
|
|||
Read Only
|
Jag använder Digitalocean och tycker det funkar skitbra. Jag kör en minecraft server där just nu minecraft.freegame.nu om ni vill kolla Något som är nice att man kan få 10 dollar free (2 månader gratis om man kör minsta) om man signar upp sig via någon Se min länk ovan
Kan varmt rekommendera detta |
||
Svara med citat |
2015-09-30, 15:24 | #12 | ||
|
|||
Read Only
|
Just det om ni vill använda mina docker paket så är det bara att göra: https://github.com/Jenkler/docker
Jag kör CoreOS med Docker där jag har fixat images för Gentoo Skulle vara kul att veta vad ni tycker. Jag maintainar du ju helt gratis med :P |
||
Svara med citat |
2015-10-06, 18:44 | #13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Pingade precis mot digitalocean.com, sunet.se, och min egen webbutik (vps hos Glesys Falkenberg)
min-butik.se 32 sunet.se 40 digitalocean.com 59 Lite kul att jag får bättre resultat mot min egna vps hos Glesys än mot sunet |
||
Svara med citat |
2015-10-07, 21:45 | #14 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har kört på DigitalOcean i 6 månader med Ubuntu 14.04 och tycker det fungerar fin fint!
|
||
Svara med citat |
2015-10-08, 08:36 | #15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vill man slippa drifta en VPS hos DigitalOcean så kopplar man ihop den med Serverpilot.io och så fixar det alla uppdateringar.
Jag har även sen 2 månader tilllbaka VPS hos Cloudways. Kör med en VPS från DigitalOcean med köpt hos Cloudways. Man behöver inte tänka på uppdateringar, patchar etc etc. Funkar verkligen smidigt. |
|||
Svara med citat |
2015-10-08, 08:42 | #16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
Svara |