Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Söker php-programerare/designer för småjobb

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-12-05, 19:33 #1
Chidori Chidori är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 79
Chidori Chidori är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 79
Standard Söker php-programerare/designer för småjobb

Jag äger en webbshop där det konstant sker förändringar i form av grafik och funktioner. Webbshoppen är uppbyggd ifrån grunden av en annan duktig programmerare. I dagsläget har han inte som jag förstått det så mycket tid han kan ägna på mina små uppgraderingar/ändringar så många önskade uppgraderingar tar väldigt länge att implementera.

Jag söker därför någon som har både tid och bra kunskap för dessa små ändringar. Det är väldigt klara direktiv som ges med utförliga bilder med förklaringar m.m.

Krav på kunskap är att du ska klara av att skapa en webbshop ifrån grunden men alla tänkbara funktioner som kan finnas i en webbshop. Din kod ska dessutom vara tydlig klar och professionell så vem som helst kan läsa den. Kodspråk så som PHP, databaser med MySQL, HTML, XHTML, CSS, jQuery, AJAX och JavaScript ska du kunna.

Vi använder oss av ett forum för att hålla koll på olika ärenden och diskuterar där om uppgraderingarna.

I dagsläget finns bland annat dessa trådar som jag önskar bli gjorda (kopierade trådarnas namn):
Ny design på hemsidan
Responsiv hemsida
Förbättrad kassa design m.m.
Företagspaket + Leveransadress
Lägg i varukorgändring/uppgradering
Skrymmande avgift tillägg
Nytt betalsätt, SEQR
Veckorapport för lagerstatus till återförsäljare
301 popup vid ändring av namn
Merförsäljning i kassan/checkout
Till godo funktion

Det tillkommer alltså en hel del småjobb hela tiden, så har du kunskapen och viljan att att dig ann detta så hör av dig!

Maila till:
[email protected]
Chidori är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:23.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017