FAQ |
Kalender |
2016-08-14, 18:18 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hundvalpar.nu – Wordpress. Har varit live i ca 2 månader med 30.41 SEK i intäkter från Adsense och 506 unika besökare under samma tid (d v s ca 250/månad). Ytterligare domäner som medföljer:
Hundvalp.nu Hundras.nu Barf.se – Wordpress. Inte varit uppe så länge så statistik saknas för närvarande. Gör man en Google-sökning på ”Biologiskt Anpassad Rå Föda” (BARF) hamnar den dock högt upp så det kan man jobba med. Ytterligare domäner som medföljer: Barfa.nu Barfhundmat.nu Hundforsakring.nu – Wordpress. Inte varit uppe mer än några veckor så statistik saknas även här. Bra domän om man vill in på hundförsäkringar. Ytterligare domäner som medföljer: staffordshire.nu och tam.nu OBS! Tar inte bud på enstaka domäner eller sajter utan vill sälja allt i paket eftersom detta är det sista (både vad gäller sajter och domäner) med inriktning husdjur som jag har kvar. Eventuell köpare står för eventuella kostnader. Tänkte mig ingen auktion på detta utan får jag ett bud som jag är nöjd med säljs detta paket omgående. Säljer som företag så moms tillkommer på köpesumma. Trevlig kväll! |
|||
Svara med citat |
2016-08-14, 22:31 | #2 | |||
|
||||
Medlem
|
Fått ett par frågor vad jag tänkt mig för pris. 4 000 SEK (exkl moms) köper detta paket direkt.
|
|||
Svara med citat |
2016-08-15, 19:22 | #3 | |||
|
||||
Medlem
|
Bud på 2 500 SEK (exkl moms) har inkommit. Inte riktigt vad jag tänkt mig, men paketet ska säljas så inkommer inga andra bud kan även detta bli aktuellt.
|
|||
Svara med citat |
2016-08-15, 20:13 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag bjuder 3000kr ..
|
|||
Svara med citat |
2016-08-16, 09:13 | #5 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack för bud! Tänker inte dra ut på detta mer än nödvändigt, så om inget annat bud inkommit senast nu på torsdag (18 aug) säljs paketet för nuvarande bud 3 000 SEK (exkl moms). Köp-nu är 4 000 SEK (exkl moms).
|
|||
Svara med citat |
2016-08-18, 10:55 | #6 | |||
|
||||
Medlem
|
Sajterna är sålda.
|
|||
Svara med citat |