FAQ |
Kalender |
2016-09-04, 15:24 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag trivdes tidigare bra med Hotels.com affilltieprogram som erbjöds via Tradedoubler.
Sedan något halvår tillbaka erbjuder dock Hotels.com endast program via Zanox som jag personligen inte gillar pga att det är tekniskt svårt att administrera. Finns det några andra bra hotell-afilities som erbjuder bra ersättning? Vilka använder ni primärt? |
||
Svara med citat |
2016-09-05, 13:10 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Booking.com har eget affiliatenätverk som är (enligt mig iaf) snäppet bättre än hotels.com.
Precis börjat testat Agoda med men för lite data där än för att uttala mig om dem... Trivago finns hos Tradetracker men med ganska låg ersättning... |
||
Svara med citat |
2016-09-05, 17:20 | #3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vi testade deras egna affiliatenätverk en kort period, men de gav väldigt låg ersättning. Det lär såklart att få högre om man visar på en hög omsättning men vi lyckades inte att sälja speciellt mkt via dem... Hotell känns lite svårt, varför gillade du booking bättre än Hotels.com?
Booking.com erbjuder 93kr per bokning via Tradedoubler. Kan vara bra om man riktar in sig på resenärer med låg budget iaf. |
||
Svara med citat |
2016-09-06, 15:57 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Har upplevt bättre CR för Booking jämfört med hotels.com. Intressant att höra att du har andra erfarenheter.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|