FAQ |
Kalender |
2016-10-16, 00:05 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Skapade ett Gmail-konto 2006, som jag nu vill börja använda. Kommer inte ihåg lösenordet och dåvarande kopplade e-postadress finns tyvärr inte längre.
Däremot har jag kvar den långa verifieringskod som fanns med i välkomstbrevet. Men det finns ingenstans att skriva in den? Gmail ger mig inte möjlighet i återställningsproceduren. Var kan man skriva in den? Koden är typ 30 tecken lång. "Vi vill gratulera dig till att du har skapat ditt helt nya Gmail-konto, *****.*****@gmail.com. Behåll detta meddelande eftersom det innehåller en viktig verifieringskod som du kan behöva om du skulle stöta på problem eller glömma ditt lösenord." |
||
Svara med citat |
2016-10-17, 18:50 | #2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Tryck sedan på "Try another question" |
||
Svara med citat |
2016-11-09, 14:39 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Ingenstans får man möjlighet att skriva in den 30 tecken långa verifikationskoden som skickades när e-postkontot skapades. "Behåll detta meddelande eftersom det innehåller en viktig verifieringskod som du kan behöva om du skulle stöta på problem eller glömma ditt lösenord." Är det någon som vet ett sätt eller en länk där man kan skriva in denna gamla verifikationskod, eller som vet att möjligheten är officiellt körd? |
||
Svara med citat |
2016-11-09, 18:09 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Du kanske kan bli hjälpt på Gmails egna forum
https://productforums.google.com/forum/#!forum/gmail |
||
Svara med citat |
2016-11-11, 13:45 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag lade nu upp ett nytt ämne, så får jag hoppas att möjligheten finns kvar och att någon vet vägen dit. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|