FAQ |
Kalender |
2017-05-15, 01:39 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Precis fixat wordpress på Misshosting, dock verkar jag alltid få fram:
Citat:
Enligt supporten kan det bero på plugins som temat jag använder mig av använder. Något som någon annan stött på innan? Eller kan det bero på webbhosten? - Har inte jobbat så mycket med wordpress innan så ingen aning vad detta kan bero på. Så uppskattar tips eller liknande angående detta. Senast redigerad av extra-c den 2017-05-15 klockan 01:43 |
||
Svara med citat |
2017-05-15, 19:18 | #2 | |||
|
||||
Medlem
|
De borde kunna se vad det beror på eller i vart fall vilken resurs det är som tar slut.
|
|||
Svara med citat |
2017-05-15, 22:58 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Det bästa tipset jag kan ge är att undvika Misshosting om du vill slippa enorm huvudvärk och massiv frustration. Jag hade inget annat är krångel hos dem under min bindningstid.
|
||
Svara med citat |
2017-05-17, 15:59 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja, Misshosting har plågat mig väldigt mycket när det gäller wordpress + woocommerce, står på deras sida att dom ska kunna hantera detta och ändå kommer min sida ner samt drar ner alla andra sidor på samma konto hela tiden. Man börjar tappa tålamodet.
|
||
Svara med citat |
2017-05-18, 16:37 | #5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Såg att du körde WooCommerce... Om du vill ha en riktigt bra hosting för just detta kan jag rekommendera SiteGround (deras cloud hosting + sg optimizer) eller Cloudway.
Senast redigerad av niklas_SWED den 2017-05-18 klockan 16:40 |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|