FAQ |
Kalender |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2017-11-17, 10:40 | #11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ah, limit på antal files stämmer, jag förstod det som att du hade slagit i taket på diskutrymmet. Antal files är restriction är något vi har för alla kunder, men ett fåtal kunder som slår i taket på detta kan vi alltid utöka manuellt då vi har CageFS och kan anpassa ditt konto separat. Men vi har satt på limit då vi hade stora problem med fake konton som sattes upp och sen matade sönder våra servrar.
Tråkigt att du valt att säga upp och flyttat, i fall du i framtiden vill köra oss igen och stöter på detta så bara hojta till så utökar vi limit för ditt konto. |
|||
Svara med citat |
2017-11-17, 11:13 | #12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2017-11-17, 12:44 | #13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Sidan blev riktigt snabb här. |
||
Svara med citat |
2017-11-23, 21:44 | #14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Alla vill ha allt men ingen vill betala, orimligt om du frågar mig Senast redigerad av ZynX den 2017-11-23 klockan 21:51 |
||
Svara med citat |
2017-11-23, 23:11 | #15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Att klaga på att ingen vill betala är sällan en bra affärsstrategi
2017-11-23, 23:21 | #16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Begränsning på inodes verkar alla webbhotell ha som kör cpanel och cloudlinux vad jag förstår, så det är inte bara Loopia, sedan var webbhotellen sätter gränserna verkar man inte ha dokumenterat. Vi har dock ingen sådana gränser, och inga planer på det heller.
|
|||
Svara med citat |
2017-11-25, 20:49 | #17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Nicklas, tycker du ska prata med Danielos han har de du söker! |
||
Svara med citat |
2017-11-26, 22:46 | #18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Naturligtvis inte, det man kan begära är det som företaget utlovat, oavsett om du eller jag anser att priset är realistiskt eller inte. Har man hemliga gränser av olika slag som kunden inte informerats om så är ju detta vilseledande snarare än att det har något som helst med priset att göra.
Svara |
|
|