FAQ |
Kalender |
2018-06-09, 14:40 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Bara undrar om det bara är jag som sedan några dagar inte längre kan få upp break.com. Det är ingen 404, servern nås, har pingat med OK resultat, men jag får en helt blank sida utan någon som helst kod. Har även kollat deras FB-sida för att se om dom postat något om problem, men där finns inget.
Det spelar ingen roll vilken webbläsare jag använder, inte heller om jag använder min laptop eller stationära. Jag har comhem som internetleverantör. Kan det vara där det strular? |
|||
Svara med citat |
2018-06-09, 15:00 | #2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Funkar bra här. Jag bor i Thailand
2018-06-09, 17:06 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Testade med några olika proxies och det verkar som att de har blockerat europeiska användare.
|
||
Svara med citat |
2018-06-09, 18:05 | #4 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
Svara med citat |
2018-06-11, 23:32 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Skumt :S
Någon som vet varför? |
||
Svara med citat |
2018-06-11, 23:55 | #6 | ||
|
|||
Nykomling
|
GDPR? (för kort meddelande)
|
||
Svara med citat |
2018-06-15, 14:53 | #7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har också läst att många amerikaner valt att demonstrera mot beslutet om GDPR genom att blockera europeiska använder, samt för att en del inte orkar uppdatera sina webbplatser med ännu mer information om användarens rättigheter. Först cookies, nu detta, vad sen?
Dom (nån?) kommer göra så att webbutveckling inte är en hobby nå mer - endast ett yrke. Webben blir bara sämre och sämre. |
|||
Svara med citat |
2018-06-15, 17:25 | #8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Det är dessutom otroligt irriterande för de flesta användare som inte bryr sig om det finns cookies på sidan eller inte.
Svara |
|
|