FAQ |
Kalender |
2016-04-06, 16:39 | #21 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det var fel från CR:s sida och de krediterar det felaktiga beloppet för min del.
|
||
Svara med citat |
2016-04-11, 11:12 | #22 | |||
|
||||
|
||||
Svara med citat |
2017-05-03, 15:13 | #23 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Jag har haft problem med deras fakturering, stängde ned min VPS för över 6-7 månader sedan men min instans måste blivit uppstartad automatiskt och jag började få fakturor igen.
Då gick jag in och raderade hela instansen och jag får fortfaranade fakturor från dom varje månad, tur nog är mitt kreditkort utgånget så dom drar inga pengar iaf.. Dock har inte fått svar på något av mailen jag skickat till flera mail addresser hos Cloud Royale sista månaderna.. Nu blir jag tvungen o anmäla dom till KO, tur nog är jag signad som privatperson för denna tjänst.. Tjänsten verkar ok men tyvärr helt noll respons från deras ekonomiavdelning och support.. |
||
Svara med citat |
2017-06-08, 23:46 | #24 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Cloudroyale är ett dotterbolag till FS Data. Har du prövat att vända dig till deras support per e-post eller telefon gällande detta specifika problem? Om du önskar så får du gärna skicka mig ett PM så kan jag se till att någon tar tag i detta ärende. Senast redigerad av FredrikJ den 2017-06-08 klockan 23:50 |
||
Svara med citat |
2019-05-21, 16:14 | #25 | ||
|
|||
|
Nu har de tagit bort hela min server trots betalda fakturor. Tragiskt att jag inte bytte leverantör..
Vill varna så att ingen annan råkar ut för detta. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|