FAQ |
Kalender |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2020-05-01, 14:59 | #1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hej forumet.
Sitter för min ideella idrottsförenings räkning att kolla på ny hosting för dess hemsidor. Sitter f n på Websupport (f d Binero) men efter stora problem med deras lagring och bristande support ser vi oss efter en ny, stabilare, leverantör. - Hosting för ASP.NET 3.5 (ej .NET Core) med MS-SQL-databas - Hosting för PHP-sajt med MySQL-databas - Möjlighet att komma åt databaserna externt (t ex via ssh-tunnel) - Domänhantering (vi har ca 20 domäner idag, där 4-5 är primära, resterande vidarebefordras - Epostkonton (POP3 och IMAP) - Epost-alias och vidarebefordran - Utrymme minst 10GB - Kunna skicka mail via hemsidan (gärna upp till 500 mottagare i stöten) - SSL-certifikat gnm Let's Encrypt Uppskattar en kontrollpanel där man kan göra mycket själv, men också kunna kontakta någon som kan assistera vid behov om kontrollpanelen inte kan göra jobbet, eller andra frågor. Fått tips om IT-Connect samt Simply. Någon som har erfarenhet av dessa? Tack på förhand. |
||
Svara med citat |
2020-08-06, 22:01 | #2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag hade UnoEuro (nu simply) för ett bra tag sen, jag älskade deras kontrollpanel. Testa!
|
||
Svara med citat |
2020-08-12, 10:38 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Kika på Beebyte.
|
||
Svara med citat |