FAQ |
Kalender |
2021-09-01, 22:50 | #1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ja, som titeln heter, om det nu inte verkligen rör sig om premiumdomäner.
Bilartillsalu.se är ingen premiumdomän Bilar.se är att betrakta som en premiumdomän Washingtoncarcleaning.com är ingen premiumdomän Carcleaning.com är att betrakta som en premiumdomän. Sådär! Då har jag bidragit med veckans gnälltråd. Nu skall jag vara lugn och snäll tills på tisdag!
2021-09-02, 13:40 | #2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag satt och störde mig på detta igår också, så bra att du tar upp det. Tycker det ordet missbrukas väldigt mycket.
Men så är jag 40+ också så man kanske är lite extra gnällig och känsligt |
||
Svara med citat |
2021-09-02, 14:08 | #3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag är drygt 30, så känner mig inte som gubbe än, men detta gubbgnäll är jag gärna en del av
|
|||
Svara med citat |
2021-09-03, 09:22 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
+1 på alla kommentarer ovan
|
|||
Svara med citat |
2021-09-03, 22:16 | #5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Inflationen och fjanteriet med "premium-domäner" överträffas endast av de som kallar det "top-domäner".
//ytteligare en gnällig gubbe |
||
Svara med citat |
2021-10-19, 00:02 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag håller med. Jag vet en i branschen som använder Ultra premium när han säljer sina namn. Jag nämner inga namn eftersom jag är vän med honom på linkedin
Det räcker med premium för mig. Jag brukar dock inte skriva det om mina namn eftersom det inte behövs. |
||
Svara med citat |
2021-10-19, 16:09 | #7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
egensajt.se är ingen premiumdomän även om domänen är ganska bra egen.se är att betrakta som en premiumdomän sajt.se är att betrakta som en premiumdomän Det var mitt bidrag till vad som är premiumdomäner |
|||
Svara med citat |
2021-11-12, 21:48 | #8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Nja EGEN är väl inte en premiumdomän? Egen.se?
Sajt.se är premium, ja. Jag ska iofs inte säga något då jag missbrukat det också p.g.a att alla gör det. |
|||
Svara med citat |
2021-11-12, 22:06 | #9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
Svara med citat |
Svara |
|
|