FAQ |
Kalender |
2022-09-25, 21:47 | #1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej!
Jag vill gärna ha ett extranummer i mobilen som är separat ifrån själva ios. Detta för att förhindra att t.ex taxiförare eller jobbkontakter dyker upp i andra orelaterade sociala medier. Har försökt med appen Addaline, men det verkar inte funka nå bra. Då numret inte funkar ibland. E-sim skulle inte hjälpt då allt skulle synka med varandra. Enda alternativet jag hittar idag är att bära omkring på 2 mobiler. Tacksam för tips. |
|||
Svara med citat |
2022-10-07, 16:36 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Skaffa en växel lösning tex. Telia Touchpoint med ett virtuellt nummer och styr vilket nummer du vill ska synas utåt?
Eller är det att du har kontakterna i telefonen och dom synkas till sociala medier? Stäng av synkningen isåfall. Eller har jag missförstått dig? |
||
Svara med citat |
2022-10-13, 16:18 | #3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Nja, är inte så enkelt att bara stänga av. Räcker med en ominstallation så har det varit öppet några minuter. Vill liksom separera på numren så det verkligen är separat till 100%. Skype funkade inget vidare, sms är trasigt. Addaline fungerar ganska OK, men av någon anledning funkar inte push notiser ibland. Alternativet är 2 mobiler eller 1 androidlur som bara skickar vidare allt. Ska titta på Telia Touchpoint, låter iofs dyrt men värt ett försök. Tack. |
|||
Svara med citat |
2022-10-13, 19:34 | #4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Telavox? Är gratis... Dock vet jag inte om det uppfyller det du önskar.
|
|||
Svara med citat |
2022-10-13, 23:04 | #5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
Svara med citat |
Svara |
|