FAQ |
Kalender |
2004-08-24, 19:16 | #1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Lade för runnt en vecka sedan upp ett nytt projekt. Idén kom när jag började bli trött på att besöka 4 olika forum varje dag, jag tänkte, varför inte bara samla alla forum på ett ställe. Jag kollar också 2-3 nyhets-siter varje dag, därför lägger vi upp nyheter också. Det har gått ganska bra för forumet hittils och tanken är att bygga ut sidan så mycket som möjligt med så många olika forum som möjligt.
Lite kritik på design, innehåll och själva idén hade varit roligt. Adressen är www.DEVPPL.com |
||
Svara med citat |
2004-08-24, 19:45 | #2 | |||
|
||||
Medlem
|
Spontant: Jävligt snyggt mannen!
|
|||
Svara med citat |
2004-08-24, 23:32 | #3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Snygg och stilren design, men lite otydligt budskap om vad det är för webbplats.
|
||
Svara med citat |
2004-08-24, 23:40 | #4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Så bra att ni gillade designen, hur menar du att det är lite otydligt budskap?
|
||
Svara med citat |
2004-08-25, 13:58 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2004-08-25, 14:41 | #6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2004-08-25, 15:25 | #7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tycker menyn är helt grym, knapparna gör att även noobs klarar av sidan ;D
Mkt snyggt och mkt användarvänligt. En mkt bra design helt enkelt. |
||
Svara med citat |
2004-08-25, 18:58 | #8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Varför inte göra alla små gfx bilder (såsom de under menyn) i gif?
På så sätt slipper ni de tråkiga jpeg bilderna som ser sönderkomprimerade ut(iaf i mina ögon) |
|||
Svara med citat |
2004-08-25, 23:40 | #9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Roligt att höra att ni tycker sidan är både snygg och lättnavigerad, jag har haft det som mål, men ofta är snygga sidor och lättnavigerade två helt olika categorier av sidor. Det med den där välkommst/introduktionstexten verkar vara svår att få in, jag har iofs en text på informations-sidan, men eftersom ni anmärker det märker jag ju att det inte är uppenbart eller för krångligt. Har ni något förslag på var den ska ligga? Det ska ju vara så att den ganska enkelt syns när man besöker sidan och letar lite efter den, men samtidigt ska den inte vara störande för alla som redan läst den. Lite tips på den texten hade varit trevligt. |
||
Svara med citat |
2004-08-26, 00:29 | #10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
snygg sida lätt att navigera
|
|||
Svara med citat |
Svara |