FAQ |
Kalender |
2008-03-12, 03:30 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
:angry: Hjälp!
Har fått något problem med min youtube. Skulle nyss in och kika på lite videos, så helt plötsligt har jag ingen bild. Hela sidan är vit (de vita börjar precis under namnet på videon) och hör bara ljudet. Halva sidan syns, uppifrån enda fram till under video namnet, sen är de bara vitt. Någon som har/haft samma problem, vad ska jag göra? Känns ju inte direkt.. kul..precis. Har Javascript på, och senaste flashplayern och använder Internetexplorer 6.0 hjälp någon please?:/ |
||
Svara med citat |
2008-03-12, 03:36 | #2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Edit: Händer samma sak för mig just nu, dom kanske gör någon uppdatering eller kanske deras servers är belastade just nu, i dont know :unsure:
|
|||
Svara med citat |
2008-03-12, 03:39 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
det är inte samma problem för er då? Tänkte om det är något problem
som ligger hos youtube JUST NU? OM INTE.. :/ vad ska jag göra, provat med FF och Opera med |
||
Svara med citat |
2008-03-12, 04:33 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
de skumma är att, när jag kollar på videos där flashplayern ser ut såhär:
http://www.youtube.com/watch?v=nbkwd...eature=related så fungerar det. ALLA videos som där spelaren ser ut så fungerar. Men såfort de blir den här vanliga gråa fungerar det inte, sidan öppnas men öppnas bara halvägs toppen syns header osv ner till namnet på videon sen är de bara vit och ljud. :/ Hände idag aldrig varit så förrut. Är det någon skillnad på spelarna eftersom de ena fungerar utmärkt? Eller är det ens någon skillnad förutom utseendet, jag har flash player 9, står det allafall. Kan det ändå vara någon bugg? |
||
Svara med citat |
2008-03-13, 21:50 | #5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Strange,
YouTube verkar rätt dött. Har inget ljudkort så jag får inte ens ljud... |
||
Svara med citat |
2008-03-14, 00:26 | #6 | ||