FAQ |
Kalender |
2004-08-30, 10:34 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Har ett flertal sajter och skall infoga ett gemensamt annonseringssystem på dessa, för att kunna erbjuda företag att visas på många sidor med många visningar osv... Vilket annonssystem rekommenderar ni, som ni själv använt? Krav: - Både text, bild och flash annonsmöjligheter - Bra och tydlig statistik, unika/klick/visningar osv. - Helst gratis |
||
Svara med citat |
2004-08-30, 11:10 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
Svara med citat |
2004-08-30, 11:13 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag har använt det förut, rekommenderar du detta? Vad finns det för andra bra fungerande? |
||
Svara med citat |
2004-08-30, 12:18 | #4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Finns det någon sådan programvara i asp?
|
||
Svara med citat |
2004-08-30, 16:49 | #5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
kan ni inte skaffa en server med php och mysql?
phpadsnew är det enda som gäller! känner inte till nåt asp-baserat system som är gratis. |
||
Svara med citat |
2004-08-30, 17:05 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Någon som provat att använda ip2nation tillsammans med phpadsnew? (www.ip2nation.com)
Det ska ju funka med ip2country och allt vad det nu heter. |
|||
Svara med citat |
2004-08-30, 19:16 | #7 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Det är ju igentligen det som styr allt när du skall välja, beror ju lite på typ av server men jag hittade ingen information om det på PhpAdsNew. Har provat massa olika dock inte PhpAdsNew, själv fastnade jag för AdCycle installerad som Daemon då det var det enda som kunde hantera stora volymer impressions. Adcycle körs på advertising.se som levererar till tv.nu, wn.se osv ... Thomas
2004-08-31, 10:16 | #8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
jaja får fundera vidare.... :huh: |
||
Svara med citat |
2004-08-31, 14:52 | #9 | ||
|
|||