Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Roliga scam texter

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-04-26, 20:45 #1
pokerstjärnas avatar
pokerstjärna pokerstjärna är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2007
Inlägg: 2 138
pokerstjärna pokerstjärna är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
pokerstjärnas avatar
 
Reg.datum: Aug 2007
Inlägg: 2 138
Får konstant konstiga annonser till vår annonsmarknad.
Några exempel nedan:


Citat:
Papillon Hundvalp och vuxen till sälg!!! FJÄRILEN HUND Den Papillon är en om form och mest vörda om Leksak rasen. Kamraten av avgiften härröra från Frankrike passande del om hög samfund och adeln var den gick. Högre än intelligens och kunglig skönhet de/vi/du/ni är utom 2 om drag så pass attrahera så många. Underbar personligheten och utmärkt dispositionen för en familj av någon skriva på maskin. Vi har full detaljerna på vår spindelväv inklusive Upplysning på föda uppe purebred registren beräknat storlek så en vuxen och när hundvalp är klar till gå till dess ny hem. EN exemplar om vår Kontrakt / Garanti Skeppning Informationen och Hundvalp Bekymmer informationen är specificerat på den spindelväv också. Vi hoppas du vill besöka vår Ny Hundvalp Ägare sida vilken är full av kommentarerna från vår ny hundvalp egendomsrätt och bilderna om hundvalp de mottagen. Behaga låta oss hjälp du finna en perfekt hundvalp. Behaga email oss om mer informationen eller besöka vår spindelväv
Citat:
Som är otroligt vackra blev lyckat parning.Angel som mamma till valparna hennes mamma är champion kommer från en bra uppfödare. Så det är en liten hund otroligt bra mentalitet. Valparna är van vid barn katt hundar både stora små, om ni är mer intresserad om mer så ring. Har ej internet så ni måste ringa för att få tag i mig. 3000 kr handbening kan ej få tillbaka pengarna . Veterinärbesiktad, vaccinerad och chippad avmaskad. Om ni är intresserad av såna här valpar så kommer hon få en till kull kan ni ställa er i kö lista som vi har. Ni vet ungefär hur vackra dom kommer att bli.Har ej internet så ring 3796971333 jag är uppe till mellan 11-00 på natten kan ni få tag i mig. Mammas längd är 28cm . Bor i sollentuna på malmvägen. Vi fick väldigt mycket beröm av vetrinären hade aldrig sett så fin blandning och trevlig kull skrev hon på papperet, så det bliv vi stolta över. Om ni vill fråga om våra 1 kull hur dom är i mentaliteten så kan ni ringa fråga så ska jag ge er tel numer.kan hämtas runt jan feb är dom 2 mån
Citat:
Till salu Chihuahua valp!
Lolas momnågot att säga: Lola är nu tre gammala år och har knappt fullvuxet, sedan hennes valp föreställer! Hon är fyra-och-en-halvan dunkar och full-ge  första erfarenh  Chihuahua. Dagen tog jag hennes hem som jag skrämmdes så, som jag gick att göra ond henne, därför att hon var så liten! Hon är den mest prissiest valpen som jag har någonsin sett! Hennes mest favorit- ting är en hög mycket av varma handdukar som är nya ut ur torken.

Nån mer som känner igen dessa annonser?
Självklart bannar vi alltid IP-adressen när vi får in nya annonser av detta slag.
Då 95% är IP-adresser från Nigeria eller länder i närheten.
pokerstjärna är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-04-26, 22:41 #2
eliasson eliasson är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Dec 2005
Inlägg: 1 863
eliasson eliasson är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Dec 2005
Inlägg: 1 863
Pokerstjärna: Prova att Googla en del av de fraser som du skrev, så kanske Google har snappat upp andra sidor som har dessa fraser.

Lycka till.
eliasson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017