FAQ |
Kalender |
2008-03-31, 12:16 | #51 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Är det någon som har en uppfattning hur det gått för .asia?
Vad jag har förstått hade de över en halv miljon innan portarna öppnades för först-till-kvarn den 26:e -men sen verkar det som mycket nu är upptaget. Men om någon sitter på någon färsk siffra, så skulle det vara intressant att jämföra med när .eu släpptes. Personligen tror jag att .asia förlorat en del på att de dels hade det knöliga auktionsförfarandet med pool"DOT"com men också på att domänerna är förhållandevis så pass dyra (åtminstone nu). Sen också att det är så svårt att hitta "neutral" namnslagning (för den som inte hittat rätt så finns Denna ). Jag fick inga premium själv, men väl ett gäng "bättre" semi-premium, så jag känner mig fullt belåten. |
|||
Svara med citat |
2008-04-10, 01:31 | #52 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Någon som vet om Landrush auktionerna är tillgängliga för alla eller bara för de som ansökte just för dessa domäner under Landrush-perioden??
|
||
Svara med citat |
2008-04-10, 01:40 | #53 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
EuroDNS hade schysta promos på 6-8€ men verkar inte ha det längre. Ang. auktionerna så måste du ha ansökt för att få vara med, vet inte om det går nu i efterhand.
Edit: Känner på mig att EuroDNS snart får för sig att ta betalt för sin Trustee (Asia kontakt). |
|||
Svara med citat |
2008-04-22, 12:00 | #54 | |||
|
||||
Medlem
|
Ska bjuda på dessa snart, nån som vill ge något tips på hur högt man ska gå? :-)
asahi.asia - japansk öl backpack.asia export.asia icc.asia outsource.asia rock.asia seo.asia zhongguo.asia (kina på kinesiska) |
|||
Svara med citat |
2008-04-22, 21:14 | #55 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
fick besked om att min första auktion börjar imorgon det skall bli intressant!
återstår bara att se hur många som bjuder... |
||
Svara med citat |
2008-05-05, 09:03 | #56 | ||
|
|||
Medlem
|
Sa vad hander om man forlorar auktionen, far man tillbaka de ursprungliga ca $40 man slangde in da eller?
|
||
Svara med citat |
2008-05-05, 11:21 | #57 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |