FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: No question avaiable to import. | |||
Sverige | 48 | 64.00% | |
Oavgjort | 7 | 9.33% | |
Ryssland | 20 | 26.67% | |
Antal röster: 75. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2008-06-22, 00:41 | #61 | |||
|
||||
Nykomling
|
Ryska ligan rankas som nr 6 i Europa medan Allsvenskan rankas som nr 23. Say no more.
|
|||
Svara med citat |
2008-06-22, 00:53 | #62 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Problemet är väl att Lagerbäck valde helt fel spelartrupp till EM. Exempelvis har vi Rasmus Lindgren (innermitt) som spelar i Ajax. |
|||
Svara med citat |
2008-06-22, 01:02 | #63 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
När han inte ens gör några allvarliga försök att ändra matchbilden som i matchen mot Ryssland så anser iaf jag att han inte gör sitt jobb, visst han bytte in Källström och roterade runt lite i laget med spelare som inte lyckats under hela matchen. Sen då, vad hände? Inte ett dugg, om nån kan ge mig en enda vettig anledning till att inte agera ytterligare så är jag idel öra. Man kan inte bara lita på att spelarna som gjorde det för 4 år sen gör det igen, hur dumt det än känns att säga det så är man nästan glad att Alexandersson blev skadad så man fick njuta av att se Stoor spela ett internationellt ytterbacksspel. Att han sen ger Sebastian Larsson 15 minuters speltid under hela EM, en yttermittfältare som har haft en kanonår med ett enormt självförtroende som har den frisparksfot med högst % träffar inom ramen i hela Premier Leauge och låter en Elmander som har haft ett riktigt tungt år och saknar självförtroende spela på en position som han inte alls är bekväm i. Att det sen finns ett innermittfält som springer och får trampa luft i 1,5 match utan att något händer och att man har en backlinje som ständigt ligger för djupt och skickar lycka till bollar utan precision upp mot 2 ensamma forwards utan understöd utan att något händer. Om man vill kalla det bra coaching vill jag inte veta vad dålig är. |
|||
Svara med citat |
2008-06-22, 01:51 | #64 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
RYSSLAND GÖR DET IGEN!!!
|
||
Svara med citat |
2008-06-22, 02:23 | #65 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ryssland spelar verkligen fotboll av världsklass. Dom är ruskigt effektiva med mycket energi och vilja i deras spel.
Deras anfall är sjukt grymt - 3 blixtsnabba pass och sen mål eller precis utanför. Jag är extremt imponerad i alla fall |
|||
Svara med citat |
2008-06-22, 04:05 | #66 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
2008-06-22, 09:45 | #67 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Portugal (8) - Tyskland (5) Kroatien (27) - Turkiet (11) Holland (9) - Ryssland (6) Spanien (2) - Italien (3) Slump att 7 av 8 rankas 11 eller bättre? Såklart inte. Sen finns det såklart undantag. |
|||
Svara med citat |
2008-06-22, 17:31 | #68 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Har ett landslag en dålig dag (oavsett anledning) så raser de duktigt i listan. På samma sätt som om ett sämre lag har en bra dag och det är en innre glöd mellan spelarna så stiger de i listan. Så på landslagsnivå kan man förlora/vinna över vilket lag som helst bara förutsättningarna är rätt. Sverige hade ju inte alls samma glöd mot Ryssland som vi hade mot Grekland och Spanien. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|