FAQ |
Kalender |
2008-07-01, 15:01 | #11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Riktigt snyggt!
2008-07-01, 15:08 | #12 | |||
|
||||
Medlem
|
Grymt snyggt!
|
|||
Svara med citat |
2008-07-01, 17:33 | #13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Omöjligt snyggt. Nu ska vi se:
Servrarna(?) kallas "realms" med en siffra efter. Mycket roligare om dom skulle ha roliga och passande namn, som i WoW (ok, dom är inte roliga men passande). Nu väljer väl alla Realm#1 dessutom? "Denna kissekatt har inte skrivit något i profilen ännu " Vaddå kissekatt? Det var lite gay. Kanske bara jag som tycker. Älskar brännare 1: Tratt & Leffes socka, hahahaha! Jag skulle bränna lite sprit och reglaget stod på 1 (defaulta) men när jag skulle bränna fick jag felmeddelandet att jag måste bränna minst 1 liter. Bug? |
|||
Svara med citat |
2008-07-02, 21:25 | #14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
mjeh.. fixa stäng knappen i formuläret, man orkar inte fylla i det igen när man precis har gått på en sån nit =) i övrigt känns sidan riktigt bra, lite åt thecrims hållet =) vilket är väldigt possitivt.
Vad är det för "lightbox" du kör med för formuläret? sist jag kollade så fungerade inte vanligt html så bra i dem, men din fungerar ju riktigt bra! |
|||
Svara med citat |
2008-07-02, 22:00 | #15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Väldigt fint med alla illustrationer och figurer
Dock är inte sidan i sig något för mig. Men bra gjort iallafall. |
||
Svara med citat |
2008-07-03, 00:38 | #16 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Kan ju inte göra annat än att hålla med alla ovanstående inlägg; grymt snyggt gjort.
|
||
Svara med citat |
2008-07-03, 17:56 | #17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Designen är snygg.. men efter att ha provat spelet så är det riktigt jobbigt med alla sega javascript som finns på sidan.. hade sidan varit helt i flash hade det gått undan.. men nu är det inte bara drygt att vänta på sina prylar utan drygt att vänta på att sidan skall göra som den skall på grund av javascripten.
|
|||
Svara med citat |
2008-07-03, 19:02 | #18 | |||
|
||||
Administratör
|
Lite mer funktioner, hade inte skadat! Det blir rätt enformigt efter ett tag. Men jag antar att det är på g. I övrigt, en väldigt skön design, och det hela känns rätt nyskapande!
2008-07-18, 23:45 | #19 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Spelet bör flyta på utan problem för de datorer med mindre prestanda också men i vissa fall har det visat sig att det kan hacka till lite av vissa effekter. Själv kör jag ubuntu + ff3 och jag upplever just det problemet med registrera. En ytterst ovanligt kombination om man tittar på statistiken (jag var en av 4 när jag kikade sist) men i xp och vista har det flytit på riktigt bra på de datorer vi har testat (FF2/3). Eftersom majoriteten kör i IE (~68% i hbspelet och tidigare spel) så har vi fått skära ner på en del effekter redan och ännu mer på senare tid för att få det att flyta på bättre. Jag håller redan på att planera möjligheten för användren själv att ersätta och banta viss JS på sidan för den som det går segare för. Just ta bort effekten från accordions och popups, erbjuda möjligheten att avaktivera chatten helt eller att endast inaktivera ajaxrequesten som sker var 7~ sek just nu (om jag inte minns fel ). Citat:
Jag är fullt medveten om att vissa smådetaljer under meddelanden, profilen m.m. ska fixas men ni är varmt välkommna att klicka omkring och hojjta till med fler ideér och förändringar men också kommentarer i övrigt om ni har några. Tack, sAe |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|