FAQ |
Kalender |
2008-08-16, 20:07 | #11 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
/pJ |
||
Svara med citat |
2008-08-16, 20:25 | #12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vad är det som skulle skilja dig, och andra mindre sanningsenliga Svenska registranter från andra nationaliteters registranter - kring detta ?
Eller menar du att Svenskar bluffar mer än Amerikaner? Eller uppger Svenskar att vi är norrmän i högre utsträckning än tvärtom? Utveckla gärna! Som jag skrev bygger mitt påstående på uppgifter som på olika sätt fått tillgång till, men inget jag ser nån anledning att redovisa i detalj. |
|||
Svara med citat |
2008-08-16, 20:41 | #13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
I övrigt så ser jag inte hur inkorrektheten hos andra länders invånare skulle påverka korrektheten i de påståenden du gör, ett fel rättar väl knappast ett annat. Dessutom har jag ingen som helst kunskap beträffande hur ärligheten hos svenskar står i en internationell jämförelse så jag avhåller mig från att spekulera i ämnet. Ser heller ingen anledning att du måste redovisa dina uppgifter i detalj, annat än att du vill backa upp ditt eget påstående. Som jag nämnt ovan, jag tror själv att den siffra du angett mkt väl kan stämma, men utan redovisade bakomliggande fakta ser jag det mer som ett antagande än ett faktum. Dessutom känner jag att min nyfikenhet för frågan nu är mättad /pJ |
||
Svara med citat |
2008-08-16, 20:42 | #14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
/pJ |
||
Svara med citat |
2008-08-16, 20:55 | #15 | |||
|
||||
|
Citat:
Citat:
Då du säger dig inte ha minne av att ha uppgett detta vilket då endera torde tyda på sämre närminne, ingen erfarenhet eller att du uppgett andra uppgifter vid registrering - pick a choice! |
|||
Svara med citat |
2008-08-16, 21:04 | #16 | |||
|
||||
|
Som exempel skulle jag utan större problem kunna få din registrering av improwise.com annulerad på en vecka - vill du slå vad? :huh:
Domain Name: IMPROWISE.COM Registrant: ImproWise ---- abc, none 12345 SE 12345 Citat:
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2008-08-16, 23:43 | #17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Svara |
|